لطفا صبرکنید...
سبد خرید
0
سبد خرید
0

سوالات متداول

رایحه بهشتی فروش حضوری داره؟
بله.ما هم حضوری و هم انلاین در خدمتتون هستیم آدرس ما هم داخل فوتر هست میتونید حضوری تشریف بیارید.
بعد از ثبت سفارش باید با فروشگاه رایحه بهشتی تماس بگیرم؟
خیر، بعد از ثبت سفارش به صورت خودکار برای شما ایمیل و پیامک ارسال خواهد شد و در صورت نیاز تیم فروش ما با شما تماس خواهند گرفت.
بعد از نهایی شدن سفارش، با من تماس نگرفتند. یعنی سفارش من ثبت نشده است؟
خیر، اگر بعد از ثبت سفارش با شما تماسی گرفته نشد به معنی ثبت نشدن سفارش نیست. تلاش ما حذف تماس‌های غیر ضروری است، تنها در مواقع ضروری مثلا وقتی مشکلی در سفارش شما باشد با شما تماس گرفته خواهد شد.
هزینه‌ی ارسال چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بستگی به انتخواب شما دارد با پست پیشتاز که هزینه آن ثابت و موقع پرداخت محاسبه میشود و روش دیگر که به صورت پس کرایه با تیپاکس ارسال میشود یا میتوانید حضوری مراجعه کرده و کالا خود را درب فروشگاه تحویل بگیرید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردم چگونه می‌توانم مطلع شوم؟
فروشگاه رایحه بهشتی از طریق ارسال ایمیل و پیامک وضعیت سفارش شما را به اطلاعتان می‌رساند. پس از ارسال سفارش چه از طریق پست و چه از طریق تیپاکس، کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک در اختیار شما قرار خواهد گرفت.در صورتی که سفارش شما با پست، تیپاکس و... ارسال شده باشد، می‌توانید برای رهگیری سفارش خود به سایت شرکت پست، تیپاکس و... مراجعه و با وارد کردن کد رهگیری مرسوله از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.فروشگاه رایحه بهشتی با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام همچنین می‌توانید از طریق تماس با تلفن فروشگاه از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.